24 Haziran 2026, 18:16:32
Dolar 46,4973
Euro 52,7952
Altın 6.060,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sinop 26°C
Açık
Sinop
26°C
Açık
Çar 27°C
Per 27°C
Cum 27°C
Cts 27°C

Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor

Didim Belediyesi Tasarruflarını Yatırıma Dönüştürüyor
24 Haziran 2026 17:23

Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkânlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor.

Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkânlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor.

Didim Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü hizmetlerin daha hızlı, etkin ve verimli bir şekilde sürdürülebilmesi amacıyla araç filosunu güçlendiriyor. Belediye bütçesinde sağlanan tasarruflarla temin edilen yeni iş makineleri, kentin farklı noktalarında gerçekleştirilecek çalışmalarda kullanılacak.

DOĞRU KAYNAK YÖNETİMİ, GÜÇLÜ HİZMET

Kendi bütçe imkânları ve hayata geçirilen tasarruf anlayışıyla belediye envanterine kazandırılan yeni araçlar; yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemelerine, park ve bahçe hizmetlerinden temizlik çalışmalarına kadar birçok alanda hizmet kapasitesini artıracak.

Yeni araçlarla birlikte belediye ekiplerinin sahadaki çalışma kapasitesinin güçlendirilmesi, hizmetlerin halka daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaştırılması hedefleniyor. Kısa süre içerisinde belediye envanterine yeni iş makinelerinin de kazandırılması planlanıyor.

DİDİM BELEDİYE BAŞKANI HATİCE GENÇAY: “SİZLERE SÖZ VERDİĞİMİZ GİBİ TASARRUFLA DAHA ÇOK DİDİM’E HİZMET EDECEĞİZ”

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, araç filosuna kazandırılan yeni iş makinelerine ilişkin yaptığı açıklamada, “Sizlere söz verdiğimiz gibi, hayata geçirdiğimiz tasarruf anlayışıyla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden satın aldığımız iş makinelerimizin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakın zamanda envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim’e hizmet etmeye devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

Didim Belediyesi, kaynaklarını halkın yaşam kalitesini yükseltmek ve kentin geleceğine yatırım yapmak amacıyla kullanmayı sürdürürken, hizmet kapasitesini güçlendirecek yatırımlarına da devam ediyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.