25 Haziran 2026, 20:58:44
Dolar 46,5149
Euro 53,0593
Altın 6.038,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sinop 27°C
Açık
Sinop
27°C
Açık
Per 28°C
Cum 28°C
Cts 27°C
Paz 27°C

Büyükşehir’den İlaçlama Seferberliği: 17 İlçede Kesintisiz Mesai

Büyükşehir’den İlaçlama Seferberliği: 17 İlçede Kesintisiz Mesai
25 Haziran 2026 19:33

Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte il genelinde haşere ve vektörlere karşı yürüttüğü ilaçlama çalışmalarına Alaşehir ilçesinde hız kesmeden devam ediyor.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte il genelinde haşere ve vektörlere karşı yürüttüğü ilaçlama çalışmalarına Alaşehir ilçesinde hız kesmeden devam ediyor. Vatandaşların yaz aylarını rahat, sağlıklı ve huzurlu bir ortamda geçirmelerini hedefleyen Büyükşehir ekipleri, 17 ilçenin tamamında gece gündüz demeden yoğun bir mesai harcıyor.
 
Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığına bağlı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, zararlıların üreme odakları olan sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ile ilaçlama faaliyetlerini kesintisiz sürdürüyor. Bu kapsamda Alaşehir ilçesinde yürütülen çalışmalarda Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20 araç ve 30 personelden oluşan dev bir kadroyla ilçe merkezindeki tüm cadde ve sokaklarda eş zamanlı olarak gündüz ve gece ilaçlaması gerçekleştirdi.
 
“17 İlçemizde Çalışmaya Devam Ediyoruz”
Yürütülen çalışmalar hakkında bilgiler veren Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, halkın sağlığı ve huzuru için tüm imkanların sahaya sürüldüğünü belirtti. Başkan Dutlulu, “Alaşehir ilçemizde başlattığımız ilaçlama seferberliği ile cadde cadde, sokak sokak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vektör ve haşere oluşumunun önüne geçmek amacıyla ekiplerimiz hem gündüz hem de gece mesaisinde sahada titizlikle görev yapıyor. Daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir Manisa hedefimizle 17 ilçemizde çalışmaya devam ediyoruz. Araç ve personelimizle 7/24 görev başındayız. Vatandaşlarımız, ilaçlama araçlarımızın anlık konumunu, güzergahını ve kamera görüntülerini ‘Üzüm’ uygulamamız içindeki ‘Hizmet Aracım Nerede?’ modülünden canlı olarak takip edebilirler” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.