27 Haziran 2026, 16:15:37
Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sinop 27°C
Açık
Sinop
27°C
Açık
Cum 28°C
Cts 26°C
Paz 27°C
Pts 27°C

Başkan Erkan Aydın Osmangazi Belediyesi Kurucu Meclis Üyeleriyle Buluştu

Başkan Erkan Aydın Osmangazi Belediyesi Kurucu Meclis Üyeleriyle Buluştu
27 Haziran 2026 15:13

Osmangazi Belediyesi’nin kurucu meclis üyeleriyle bir araya gelen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, deneyimin önemine işaret ederek “Sizlerin yaşadıkları bizler için değerli” ifadelerini kullandı.

Osmangazi Belediyesi’nin kurucu meclis üyeleriyle bir araya gelen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, deneyimin önemine işaret ederek “Sizlerin yaşadıkları bizler için değerli” ifadelerini kullandı.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi Belediyesi’nin kuruluş sürecinde görev alarak ilçenin yerel yönetim yapılanmasına katkı sunan kurucu meclis üyeleriyle kahvaltı programında bir araya geldi. Osmangazi Kent Konseyi iş birliğiyle Dobruca Değirmen Park Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen buluşma, geçmişten bugüne uzanan ortak hafızanın yeniden canlandığı anlamlı bir toplantıya sahne oldu. Samimi sohbetlerin, anıların ve fikir alışverişlerinin öne çıktığı programda, Osmangazi’nin geçmişi, bugünü ve geleceği üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.

Uzun Yıllara Dayanan Dostluklar Tazelendi

Yoğun katılımla gerçekleştirilen buluşmada Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’ın yanı sıra Osmangazi Belediyesi’nin kurucu meclis üyeleri, Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı ve yürütme kurulu üyeleri, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz ile belediye başkan yardımcıları yer aldı. Kahvaltı programı boyunca uzun yıllara dayanan dostluklar tazelenirken, Osmangazi Belediyesi’nin kuruluş yıllarında verilen emekler ve yaşanan süreçler de duygusal anlarla yad edildi.

“Sizlerin Yaşadıkları Bizler İçin Değerli”

Kurucu meclis üyeleriyle aynı masada buluşmaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade eden Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi Belediyesi’nin bugünlere gelmesinde kurucu meclis üyelerinin büyük emeği bulunduğuna işaret etti.

Başkan Aydın, geçmiş dönemlerde görev alan kurucu meclis üyelerine yönelik yaptığı konuşmada şunları kaydetti:

“Öncelikle rahmetli olanlara Allah’tan rahmet diliyoruz. İlkokuldan, liseden, üniversiteden beridir görüşemeyen arkadaşların bir anda birbirini görüp o yıllara gitmesi gibi bir duygu oluşuyor. Çünkü 5 yıl boyunca birlikte, bazen de karşı karşıya mücadele edildi, birçok olaylar yaşandı. Mutlaka herkesin birçok acı tatlı anısı var. Bunlar niye önemli? Tarih de okuyoruz, izliyoruz. Hepsi yaşanmış, bu iyi olarak ders alındığında bir daha tekrarlanmayan ama iyi ders almazsanız aynı hataları aynı eksiklikleri sıklıkla yaşadığınız bir süreç oluyor, hem memleket için, hem siyaset için, hem de yerel yönetimler için. Fark eden bir şey yok. Hayat böyle aslında. O yüzden sizlerin yaşadıkları bizler için değerli. Osmangazi Kent Konseyi’miz bu fikri oluşturdu, onlara da teşekkür ediyoruz. Biz de sizleri bir arada görmekten son derece mutlu olduk. İyi ki geldiniz, ayaklarınıza emeklerinize sağlık.”
Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı da, 1987’de Osmangazi’nin ilk belediye meclis üyeleriyle bir arada olmaktan duyduğu mutluluğu paylaştı. Kurucu meclis üyeleri ise, Osmangazi Belediyesi’nin ilk yıllarında yaşanan zorlukları, ilçeye hizmet etmek adına ortaya konulan mücadeleyi ve dayanışma ruhunu anlatarak, bugünkü kurumsal yapının oluşmasında emeği geçen isimleri de saygıyla andı. Kurucu meclis üyeleri, bu düşüncelerinden ötürü Osmangazi Belediyesi’ne ve Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkür ederek, memnuniyetlerini ifade etti. 

Konuşmaların ardından Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve kurucu meclis üyeleri, Osmangazi Belediyesi’nin yaklaşan 40. yılına özel olarak hazırlanan pastayı kesti. Buluşmanın ardından Başkan Erkan Aydın ve tüm katılımcılar hatıra fotoğrafı çektirdi.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.