28 Haziran 2026, 04:24:23
Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sinop 27°C
Hafif Yağmurlu
Sinop
27°C
Hafif Yağmurlu
Paz 27°C
Pts 28°C
Sal 28°C
Çar 29°C

Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Halk Ege Et aracına Didim’de yoğun ilgi

Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Halk Ege Et aracına Didim’de yoğun ilgi
28 Haziran 2026 02:00

Çerçioğlu’nun öncülüğünde hayata geçirilen Halk Ege Et projesi, mobil satış aracı ile Aydın’ın dört bir yanında vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor.

Çerçioğlu’nun öncülüğünde hayata geçirilen Halk Ege Et projesi, mobil satış aracı ile Aydın’ın dört bir yanında vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor. Bugün Didim ilçesi Akbük Mahallesi’nde hizmet veren Mobil Halk Ege Et satış aracı, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.

Kaliteli, güvenilir ve ekonomik ürünleri vatandaşlarla buluşturan proje, hem aile bütçesine katkı sağlıyor hem de yerel üreticilere destek oluyor. Mobil satış aracı ile ilçe merkezlerinin yanı sıra mahallelerde yaşayan vatandaşlarda Halk Ege Et hizmetlerinden kolaylıkla yararlanabiliyor.

Akbük Mahallesi’nde alışveriş yapan vatandaşlar, hizmetlerden memnuniyet duyduklarını belirterek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Kent genelinde çalışmalarının devam edeceğini belirten Başkan Çerçioğlu, “Hizmete aldığımız Mobil Halk Ege Et satış aracımız vatandaşlarımızdan gördüğü yoğun ilgi ile beraber çalışmalarına devam ediyor. İlgilerinden dolayı tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederim. Bizler de Aydınımızın dört bir yanında, tüm ilçelerimizde hizmetlerimizi vatandaşlarımızla buluşturmayı sürdüreceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın” ifadelerini kullandı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.