25 Haziran 2026, 21:52:18
Dolar 46,5149
Euro 53,0593
Altın 6.038,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sinop 27°C
Açık
Sinop
27°C
Açık
Per 28°C
Cum 28°C
Cts 27°C
Paz 27°C

Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı

Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
25 Haziran 2026 19:49

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramlarına başladı.

 

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramlarına başladı. İlk aşure ikramını, Yat Limanı’nda Antalya Valisi Hulusi Şahin ile Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir gerçekleştirdi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı’na bağlı merkez ve Alanya aşevlerinde özenle hazırlanan aşureler, Muharrem ayı boyunca Antalya’nın 19 ilçesinde vatandaşlarla buluşturulacak. Muharrem ayının 10’uncu günü başlayan ilk aşure programı, Kaleiçi Yat Limanı’nda gerçekleştirildi. Antalya Valisi Hulusi Şahin ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Yapay Resif Projesi tanıtım toplantısı sonrasında vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Vali Şahin ve Başkan Vekili Özdemir, vatandaşlara aşure dağıttı.

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÖNÜNDE AŞURE DAĞITIMI

Aşure programı kapsamında Büyükşehir Belediyesi ana hizmet binası önünde de vatandaşlara ve belediye personeline 2 bin 500 kişilik aşure ikram edildi. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Cemil Böcek, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz ve Zabıta Dairesi Başkanı Yakup Önder de aşure kazanının başına geçerek, Büyükşehir Belediyesi çalışanları ve vatandaşlara aşure ikramına bulundu. 2 Bin 500 kişilik aşure kısa zamanda tükendi.

19 İLÇEDE AŞURE İKRAMI OLACAK

Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz, aşure ikramlarının 19 ilçede devam edeceğini söyledi. Murat Yavuz “Muharrem ayının bolluk, bereket ve dayanışma ayı olması dolayısıyla Antalya Büyükşehir Belediyesi olarak aşure dağıtımına başlamış bulunmaktayız. Birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure dağıtımına bütün hemşerilerimizi bekliyoruz. Paylaştıkça güçlüyüz” dedi.

 
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.