25 Haziran 2026, 17:15:36
Dolar 46,5153
Euro 52,8450
Altın 5.957,42
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sinop 26°C
Açık
Sinop
26°C
Açık
Çar 27°C
Per 28°C
Cum 27°C
Cts 27°C

Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri’ne Yoğun İlgi

Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri’ne Yoğun İlgi
25 Haziran 2026 15:13

Çerçioğlu, yatırım, proje, hizmet ve çalışmaları Aydın’ın dört bir yanında vatandaşlarla buluşturmaya devam ediyor.

Çerçioğlu, yatırım, proje, hizmet ve çalışmaları Aydın’ın dört bir yanında vatandaşlarla buluşturmaya devam ediyor.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu tarafından Aydın’a kazandırılan sağlık yatırımlarından olan Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri, bugün Çine ilçesinde vatandaşlarla buluştu. Ağız ve diş sağlığı hizmetlerini her gün farklı ilçelerde vatandaşların ayağına götüren Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri’ne Çineliler de yoğun ilgi gösterdi.

Kent genelinde hizmet veren Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri’nde; ağız ve diş muayeneleri, röntgen hizmetleri, diş çekimi, dolgusu, temizliği ile kanal tedavisini de kapsayan birçok uygulama gerçekleştiriliyor. Böylece vatandaşlar bulundukları mahallelerde ağız ve diş sağlığı hizmetlerinden ücretsiz bir şekilde yararlanabiliyor.

Tüm ilçelerde yatırımlarını sürdüreceklerini belirten Başkan Çerçioğlu, “Söz verdik, yaptık. Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği hizmetlerimiz her gün farklı noktalarda vatandaşlarımızla buluşmaya devam ediyor. Yoğun ilgilerinden dolayı vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Bizler de hemşehrilerimizi yatırım ve projelerimizle buluşturmaya, hizmetlerimizi eş zamanlı olarak hayata geçirmeye devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın” ifadelerini kullandı.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.