25 Haziran 2026, 14:08:58
Dolar 46,5154
Euro 52,9470
Altın 5.947,95
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sinop 27°C
Açık
Sinop
27°C
Açık
Per 28°C
Cum 27°C
Cts 27°C
Paz 27°C

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı

Buca’nın yeni zabıtaları göreve başladı
25 Haziran 2026 11:19

Buca Belediyesi’nde göreve başlayan zabıta memurları için düzenlenen törende konuşan Başkan Vekili Hüseyin Benzer,  “Hepimiz vatandaşın emrindeyiz. Bunu hiçbir zaman unutmayacağız” dedi. 

Buca Belediyesi’nde göreve başlayan zabıta memurları için düzenlenen törende konuşan Başkan Vekili Hüseyin Benzer,  “Hepimiz vatandaşın emrindeyiz. Bunu hiçbir zaman unutmayacağız” dedi. 

Buca Belediyesi, zabıta kadrosunu genç ve dinamik personelle güçlendirmeyi sürdürüyor. Yoğun eleme sürecini başarıyla tamamlayan 15 yeni zabıta memuru, Buca Belediyesi Meclis Salonu’nda düzenlenen törenle görevlerine başladı. Törene Başkan Vekili Hüseyin Benzer, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve birim müdürleri katıldı.

 “TÜM AMACIMIZ HALKA HİZMET ETMEK”

Yeni memurlara hitap eden Başkan Vekili Hüseyin Benzer, zabıta personelinin belediyenin sahadaki temsilcisi olduğunu belirterek, görevlerini hukuk, adalet ve etik kurallar çerçevesinde yürütmeleri gerektiğini söyledi. Vatandaşlarla iletişimde saygı ve empatiyi esas almalarını isteyen Benzer, şunları söyledi:

“Bizim tüm amacımız vatandaşa hizmet etmek. Hepimiz vatandaşın emrinde çalışıyoruz. Onların üstünde değiliz, aksine onların emrinde olan insanlarız. Sizler nasıl belediye çalışanı iseniz, ben de Buca halkının bir çalışanıyım. Bunu hiçbir zaman unutmayacağız. Eğer meseleye böyle bakarsak ve etik kuralları uygularsak, hizmetler aksamadan yürütülür. İnsanlarımızı horlamayacağız, zorlamayacağız. Arkadaşlarımız dışarıda bizleri temsil ettiği için, belediyeyi temsil ettiği için, çok dikkatli davranacaklardır, çok çalışacaklardır. Görevlerinin hayırlı olmasını diliyor, arkadaşlarımızı sahaya uğurluyoruz.”

 ADAY MEMURLUK SÜRECİ BAŞLADI

Göreve başlayan 15 zabıta memuru, mevzuat kapsamında bir yıllık aday memurluk sürecine girdi. Bu süre boyunca temel ve hazırlayıcı eğitimler ile staj programlarını tamamlayacak olan personel, yapılacak değerlendirmelerin ardından asaleten görev yapmaya hak kazanacak.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.