23 Haziran 2026, 02:18:56
Dolar 46,4588
Euro 53,1018
Altın 6.252,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sinop 26°C
Açık
Sinop
26°C
Açık
Sal 26°C
Çar 27°C
Per 28°C
Cum 27°C

Boyabat Belediyesi Arşivlerinde Dijital Dönüşüm Başlattı

Boyabat Belediyesi arşivlerini dijitalleştiriyor.

Boyabat Belediyesi Arşivlerinde Dijital Dönüşüm Başlattı
22 Haziran 2026 23:13

Boyabat Belediyesi İmar Müdürlüğü tarafından yürütülen dijitalleştirme çalışmaları kapsamında, fiziksel ortamda saklanan arşiv belgeleri dijital ortama aktarılıyor; böylece belge güvenliği artırılırken erişim ve işlem süreçleri hızlandırılıyor.

Gerçekleştirilen arşiv tarama ve kayıt işlemleri, geçmiş yıllara ait evrakların kurumsal hafızada güvenli şekilde muhafaza edilmesini ve gerektiğinde hızlı şekilde erişilebilmesini hedefliyor. Bu kapsamda belgelerin dijital ortamda saklanmasıyla hem fiziksel riskler azaltılıyor hem de belgelerin yönetimi kolaylaştırılıyor.

Dijital dönüşüm çalışmaları, belediye hizmetlerinde zaman tasarrufu sağlamayı ve işlem süreçlerini daha verimli hale getirmeyi amaçlıyor. Teknolojik altyapının güçlendirilmesiyle evraklara erişim hızlanırken, vatandaşlara sunulan hizmetlerin etkinliği artırılıyor.

Belediye Başkanı Hasan Kara, yürütülen çalışmayla ilgili yaptığı açıklamada, kurumsal hafızayı korumak ve vatandaşlara daha hızlı hizmet sunmak amacıyla dijital dönüşüm çalışmalarının sürdüğünü belirtti. Başkan Kara, arşivlerin dijital ortama aktarılmasıyla belge güvenliğinin ve erişilebilirliğin arttığını vurguladı ve teknolojinin etkin kullanımıyla daha modern ve erişilebilir bir belediyecilik anlayışının hedeflendiğini ifade etti.

Kaynak: Haber Merkezi

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.